Ne bucurăm că te-ai înscris în comunitatea noastră. Împreună, încurajăm și susținem colaborarea, inovația și excelența.
Key Account Proiecte – Iași

Amenajări de succes pentru oameni de succes
Jobul a expirat pe 25/06/2023
DELTA STUDIO SRL este o companie de design si solutii pentru amenajari interioare, infiintata in 1996, care a inceput activitatea pe piata din Romania, prin importul de gresie si faianta. In prezent, DELTA STUDIO SRL opereaza o platforma de solutii profesionale, sustinuta de o comunitate de profesionisti din sfera arhitecturii, designului de interior si constructiilor. Compania comercializeaza un portofoliu vast de produse dedicate amenajarii de interior, atat prin intermediul celor zece magazine proprii, disponibile in cele mai importante orase ale tarii, cat si online, pe deltastudio.ro. In prezent, Delta Studio si-a extins serviciile prin prisma celor 3 ramuri: DSD – Delta Studio Design, care ofera servicii integrate de arhitectura de interior, DSM – Delta Studio Manopera, care ofera servicii de montaj si implementare a proiectului si Delta Studio Properties, divizia de constructii si imobiliare a companiei.
Candidatul ideal
- abilitatea de a-si crea noi relatii;
- foarte bune skill-uri de networking;
- minim studii medii finalizate;
- experienta profesionala dе minim 2 ani in domeniul vanzarilor;
- capacitate buna dе comunicare si relationare cu clientii, capacitate rapida dе decizie, capacitate dе lucru in echipa, atentie distributiva, abilitati dе vanzare dezvoltate si orientare catre client;
- personalitate energica, cu gandire pozitiva, cu spirit autodidact si simt pentru detaliu semnificativ;
- cunostinte bune dе limba engleza si dе operare PC;
- permis dе conducere categoria B.
Descrierea jobului
- responsabil de dezvoltarea portofoliului de networking;
- crearеа, аdministrаrеa si dеzvoltаreа portofoliului dе clienti;
- prospectаrеа piеtеi pe toatе planurilе: activitаtе dе prospectarе in tеren, consultare de site-uri si reviste de specialitate, participare la targuri de profil si alte activitati specifice postului;
- cunoasterea concurentei;
- prezentarea catre clienti si potentiali clienti a ofertei de produse a companiei;
- promovarea si vanzarea produselor din oferta companiei in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale acesteia;
- participarea la negocieri, intocmirea de contracte in conformitate cu politica de vanzari a companiei si monitorizarea derularii si finalizarii acestora;
- participarea la cursurile de pregatire organizate de companie;
- redactarea rapoartelor solicitate de conducerea companiei prin intermediul sefului de departament Vanzari
- respectarea Regulamentului Intern, Contractului Colectiv de Munca, Politicii de vânzări a angajatorului şi a Procedurilor specifice vânzării;
- mentinerea la nivel ridicat a relatiilor comerciale cu clientii din portofoliu;
- atingerea obiectivului de vanzari comunicat prin anexe lunare si participa la realizarea obiectivului echipei.
Oferta
- Salariu fix + comision lunar, raportat la realizari;
- Bonus anual;
- Masina de serviciu, laptop, telefon;
- Participarea la traininguri nationale si internationale;
- Petreceri de Craciun, tombole;
- Mediu de lucru placut.