Project Manager – amenajari interioare

  • Postat pe 18.04.2023

Amenajări de succes pentru oameni de succes

Compania Delta Studio a fost fondata in urma cu 25 de ani, in urma unei nevoi identificate in piata: nevoia de schimbare. Aceasta nevoie a pornit, in primul rand, din intimitatea fiecarui camin, iar de aici, compania a inceput sa ofere solutii integrate, conturandu-si o misiune simpla, dar cu substanta: Oameni fericiti prin design interior.

Aceasta misiune a ghidat compania inca din stadiul ei incipient. 25 de ani mai tarziu, nevoia de a crea confort, acolo unde petrecem cel mai mult timp, inca este sustinuta. Si de ce n-ar fi? Pana la urma, este in natura umana sa-si doreasca un confort, pentru o stare de bine.

Candidatul ideal

  • Absolvent studii superioare tehnice – background constructii sau similar;
  • Experienta in lucrari de fit-out / finisaje interioare – minim 2 ani;
  • Experienta in management de proiect – minim 1 an;
  • Capacitatea de a se organiza si a livra in termene impuse;
  • Atentie sporita la detalii;
  • Cunostinte de operare PC – MS Office, Autocad;
  • Carnet de conducere categoria B.

Descrierea jobului

  • Managementul unuia sau a mai multor proiecte in functie de marimea acestora;
  • Coordonarea si urmarirea echipelor in santier privind implementarea proiectelor (verificarea executiei conform planurilor primite si a normelor de calitate);
  • Trebuie sa tina relatia cu toata partile implicate (benficiar, colegi si subcontractori);
  • Analiza proiectului (planuri, caiet de sarcini, etc.)
  • Realizarea graficului de executie (verificarea graficului de lucrari primit de la client si actualizarea acestuia conform lucrarilor ce urmeaza a fi realizate);
  • Verificari asupra cantitatilor din proiect si actualizarea acestora;
  • Verificarea bugetului si urmarirea acestuia pe parcursul implementarii proiectului;
  • Preluarea frontului de lucru de la client;
  • Urmarirea aprovizionarii si gestiunea materialelor in santier cat si intocmirea de suplimentari daca este cazul;
  • Urmarirea graficului de executie si actualizare daca este cazul;
  • Participa la receptia lucrarilor cu beneficiarul si intocmeste situatiile de lucrari catre client;
  • Analizeaza si Aproba situatiile de lucrari catre subantreprenori;
  • Intocmeste documentele de calitate.

Oferta

  • Salariu competitiv;
  • Oportunitatea de a participa la cursuri;
  • Decontare transport;
  • Acces la cafeneaua interna;
  • Zile dedicate pentru prajituri, fructe, patiserie;
  • Acces la libraria Bookster;
  • Telefon si laptop;
  • Acces la resturantul Naan cu preturi preferentiale;
  • Petreceri de Craciun, tombole;
  • Mediu de lucru placut.

Dacă te interesează acest job, contacteaza-ne la 0760 016 439