The Cheesecake House îmbina o abordare arhitecturală sustenabilă cu stilul japandi și creativitatea vesela a anilor ’80. Rezultatul este un ambient care inspiră, relaxat, instagramabil, comunicând bucurie și emoții pozitive, pentru orice vârstă.

The Cheesecake House

Sloganul mărcii The Cheesecake House este ‘Find joy in the simple’. Conceptul dezvoltat de noi, ales să ilustreze acest principiu, îmbină o abordare sustenabilă a spațiului cu vibrații vesele din anii ’80 și forme organice în stil japandi. Spațiul propriu-zis este o casă veche reabilitată, cu tavane înalte, situată în centrul istoric al orașului Cluj Napoca. Acest spațiu, de tip cofetărie contemporană, este specializat în deservirea -exclusiv- a unui meniu propriu, custom, de sortimente cheesecake și un amestec blend personalizat de cafea, în băuturi dedicate. Am pornit cu intenția sustenabilității în arhitectura de interior. Acesta a fost obiectivul legat de funcționalitatea conceptului: pereți și podele în finisaje naturale, sănătoase, forme organice și iluminat adecvat și flexibil adăugat surselor de lumina naturală. Peste acestea, mobilarea, culorile și decorul vorbesc despre emoții pozitive: bucurie, optimism, serenitate, plăcere, relaxare, amuzament și în general, despre stare de bine. Am ales câteva referințe la anii ’80 prin culori, forme personalizate, signalistică ingenioasă și detalii creative. Toate acestea au fost echilibrate inteligent în forme organice, rigurozitate liniară și un vibe luminos, într-o aură de spațiu contemporan și urban, conceput pentru relaționare și confort, care invită la socializare, împreună. Noul tău loc preferat: pentru oricine caută bucurie și alte emoți pozitive, în toate formele și gusturile sale urbane (și dulci). Fotografie: Ioana Porav

Contactează
autorul proiectului!

Scrie-ne un mesaj, iar noi te vom pune în legătură cu autorul proiectului.

Alte proiecte semnate de MCD Studio – Mihaela Cetanas